15.4.12

EINDELIJK onafhankelijk!

Yes! Eindelijk heb ik een legale versie van Indesign, Photoshop en Illustrator! De afgelopen weken heb ik helemaal niks thuis kunnen ontwerpen op de computer, maar nu heb ik eindelijk de programma's en ben ik niet meer afhankelijk van school.

Nog maar 27 dagen en het is al de laatste GIP-jury. Dit wordt elke dag fulltime werken, maar ik ga ervoor, met 99% (de rest is voor mijn andere schoolhuiswerk ;))

Ik moet wel toegeven dat die laatste jury je echt de zenuwen geeft, want je weet dat ze hoge verwachtingen hebben en je hoopt gewoon dat alles deze keer wel goed loopt met de drukker --> door die drukker betekent het dus dat ik nog maar ongeveer 20 dagen te gaan heb :S Hopen op weinig huiswerk komende weken en het ervaren als een fulltime baan naast de fulltime schooluren... veel werk, maar heel belangrijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Help jij ons om Dolls nog beter te maken? Of wil je gewoon iets vertellen? Laat dan een berichtje achter!