3.1.12

Behind the scenes

Crealife is druk bezig met het maken van de eerste editie van het tijdschrift. Een groot proces is het wel moet ik toegeven! Gisteren heb ik bij de plaatselijke verfwinkel een aantal kleurstaaltjes gehaald (om de hoofdkleuren van het tijdschrift te kiezen), want het is altijd leuk om kleuren in het echt met elkaar te combineren ipv op de computer. Helaas ben ik zo'n kleurengek dat ik in totaal wel 45 kleuren heb meegenomen! Het tijdschrift wordt dus sowieso niet standaard wit met een aantal kleurtjes op, haha. 


De kleurstaaltjes




Zoals jullie misschien bij


mijn andere berichten hebben gezien, was de naam van het tijdschrift 'Be Creative'. Dit was een 'demonaam' om het eventjes zo te noemen. De echte naam heb ik nu gekozen en wordt Crealife! Deze naam klinkt een stuk frisser en vrolijker dan Be Creative. Ook wil ik mensen creatiever hun huis laten inrichten waardoor ze creatiever in het leven komen te staan. Aangezien de hoofddoelgroep studenten en jongvolwassenen is, heb ik besloten om het tijdschrift qua artikelen een beetje te veralgemenen naar budgetwonen, creatief zijn met de dingen die je al hebt (Do It Yourself)en alles wat erbij hoort! Zo wil ik een artikel met een lekker voor-, hoofd-, en nagerecht, zoals je hier al een voorproefje kan lezen. En wat dacht je van schoonmaken? Hoe kan je dat snel en goedkoop? Want hier maken veel studenten niet graag tijd voor vrij.


Als lezers van deze blog kunnen jullie ook een ingeving doen voor in het tijdschrift. Willen jullie een bepaalde rubriek van jou graag terugzien in het blad? Of hebben jullie zelf iets leuks meegemaakt zoals spannende studentenverhalen, leuke DIY-dingen of iets anders leuks? Laat dan hier een reactie achter en wij zoeken zo vlug mogelijk contact met u!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Help jij ons om Dolls nog beter te maken? Of wil je gewoon iets vertellen? Laat dan een berichtje achter!