7.3.12

Planning tot de tweede GIP-jury is gemaakt.

Nog maar 6 dagen te gaan en de leerlingen moeten hun gezicht weer laten zien aan de o zo gevaarlijke GIP-jury met de strenge commentaren en hun kritische blik. Hmm, nee dat is nou ook weer een beetje te overdreven. Maar toch noem ik deze dagen de GIP-stress-dagen. Iedereen wil zoveel mogelijk werk afhebben om zoveel mogelijk te laten zien en iedereen hoopt natuurlijk op positief commentaar!

Daarom wordt het dringend tijd dat ik eens kijk wat ik tegen deze 'deadline' allemaal wil afhebben:

  1. Een logo voor het tijdschrift heb ik al gemaakt, maar in overleg met mijn praktijkmentor ga ik hier nog een aantal kleine aanpassingen aan doen. 
  2. Het ontwerp dat ik voor de website van het tijdschrift maak wil ik af hebben (alle verschillende versies). 
  3. Mijn promotieplan is af
  4. De invulling van de pagina's heb ik volledig opgesteld
  5. Komende dagen ga ik nog veel foto's en illustraties maken
  6. De lay-outs moeten af zijn.
Wanneer ik dit allemaal af heb en de jury geen commentaar meer heeft dan kan ik er helemaal tegenaan in de finale! En als ze nog wel commentaar hebben, dan heb ik mooi de tijd om alles nog eens aan te passen.

En nog even het fantastische nieuws: mijn theoriebundels zijn gedrukt en ingeleverd! Ik ben er wel trots op... alhoewel ik wel een klein foutje heb gevonden wat best wel een ramp is... maar dat is voor degene die mijn bundel lezen om dat foutje te vinden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Help jij ons om Dolls nog beter te maken? Of wil je gewoon iets vertellen? Laat dan een berichtje achter!