24.2.12

Soms heb je ook wel eens een tegenvaller.

Gisteren kwam ik thuis van een geslaagd dagje Breda (incl. het Grafische museum). Blij verrast lag er een pakketje op mijn bed te wachten tot ik het zou openmaken. In dat pakketje zaten 7 bundels die ik heb gemaakt (zoals je in mijn vorige bericht kon lezen). Ik helemaal blij! Maar toen kwam de grote schok... ik sloeg het boekje open en: ze hadden de snijranden niet afgesneden :'( Boehoe! Ik werd er gewoon verdrietig van want 28 februari is onze deadline om de bundels in te leveren! 

Dus dat betekende dat ik gisteren nog maar 5 dagen had te gaan. Toen ik snel een mailtje stuurde naar de drukker, beloofde ze mij braaf dat ze alles zouden nakijken en oplossen. Maaaaarrr... ik moest wel alles eerst terugsturen en dan zouden ze alles bekijken. Dat betekent dus dat ik het vandaag op de post kan doen, dat ze het morgen ontvangen (alleen ze zijn in het weekend gesloten, dus daar heb ik niks aan), dat ze het maandag in orde brengen en dat ik het de dinsdag pas terug thuis verwacht! (tenminste.. als alles loopt zoals gepland). 

Dat is dus te laat, want dat is de dag dat ik het moet meenemen en de post is hier nou ook niet zo vroeg... nu maar hopen dat de mentoren hier respect voor hebben en dat ik hier niet voor wordt gestraft. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Help jij ons om Dolls nog beter te maken? Of wil je gewoon iets vertellen? Laat dan een berichtje achter!