12.2.12

Nog maar één interview te gaan!

Het is alweer een tijdje geleden dat ik heb geblogd. Nu is het dan ook echt tijd dat ik nog eens vertel hoever ik sta.

Op 28 februari moeten we de theorie inleveren met inspiratie en alles wat we van plan zijn. En mijn teksten zijn EIN-DE-LIJK af <3 (=
Oke, niet helemaal, maar daar kan ik dus niets aan doen, want ik heb een interview afgelegd en krijg morgen (als het goed is) pas de antwoorden op de vragen. Dan is de tekst pas echt af :)

Ik moet toch nog echt eens vertellen dat ik een fantastische fotograaf/designer heb ontdekt. Eigenlijk kende ik hem al, maar ik was hem al een beetje vergeten. Het gaat over Cuba Gallery (aka Andrew Smith). Zijn foto's zijn echt prachtig en echt waar.. ik word gewoon verliefd op zijn foto's!

Hieronder even een aantal foto's van hem:





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Help jij ons om Dolls nog beter te maken? Of wil je gewoon iets vertellen? Laat dan een berichtje achter!